Bebeğim 48 günlük. Şuan geceleri normal 2 saate bir uyanıyor ama uykuya dalmakta zorlanıyor. Sabah başlıyor akşam 10 a kadar ağlaması emmek dışında hiç durmuyor. Doktora soruyorum kolik mi diye doktor da hayır kolikler sabahtan akşama ağlamaz diyor. Gazlı bir bebek adaçayı yağını masaj da , mommys bliss gece bir çay kaşığı ve biogia damla kullanıyorum. Bebeğim neden sürekli ağlıyor çok bunaldım fikirlerinizi almak istedim