merveyildirim06 Merhaba arkadaşlar benim 14 aylık oğlum bazen aniden kollarını öne doğru uzatıp kendini sıkıyor ve titriyor 3 saniye falan. Sizin bebeklerinizde de bu durum yaşandı mı. Doktora götürdünüz mü
lceLady merveyildirim06 doktora götürmedim ama evet o dönem bi ara yapıyordu birde dişlerini sıkardı bende anlam veremedim. 22 aylık şimdi kalmadi yapmıyor
-Ygtbgra merveyildirim06 13 bucuk aylik oglumda yapıyor kendini sıkıp titretiyor oyle gorunce bende korkuyorum ama dokununca yada yapma diyince duruyor insallah gecici biseydir