Duyguuubek antibiyotik sonrası Probiyotik kullanılilmalı hem de 2 ay.barsak florasini antibiyotik bozar maalesef.entorogermina,forbiome,nbl probiyotik olabilir doktor a danışarak kullanabilirsiniz. Sütünüz şu gibi ise de lütfen protein ağırlıklı beslenip çay yani aristirmaliklari bırakın.sarimsak ve turşu tüketin .çok fazla rafine şekerli hazır gıdaları tuketmeyin