Ayazinannesiseyda Kızlar pazar kahvaltıya arkadaşım eşiyle gelecek pratik lezzetli çabuk olabilen tarifleriniz var mı ben normal kahvaltılık dışında patates kızartması menemen sigara böreği bir de ekmek pizza yapacağım
Dolores Ayazinannesiseyda kavurmalı yumurta, mantarlı yumurta, pankek, krep, zeytin kızartması, börek, haşhaşlı çörek gibi şeyler geldi aklıma ama :) hangisi aklınıza yatarsa
lyl0742 Ayazinannesiseyda damak zevkinize göre değişir aslında biz kahvaltıda ciğer yaparız, köfte patates kızartırız, hamarat ta ekmek kızartırız, yumurta kapama, kuymak yaparız, zaten reçel çeşitleri zeytin peynir ekmek derken doyuyor insan😊
Merveeofs Yeter bence canım.. dediklerini yapıp kahvaltılıklari da ekleyince yeterli bir sofra çıkıyor ortaya bence ⤵️
Ayazinannesiseyda Merveeofs elinize sağlık hiç poğaça yapmama izin verecek bebeğim yok 😂 aşırı pratik şeyler olması benim için
Merveeofs Ayazinannesiseyda benim poğaça yerine sizde menemen var yeterli gelir bence 😊 he ben bazen açıkçası biraz daha görüntü de olsun çeşit için diyorum yumurta haşlayıp kesiyorum biraz baharat onu da bir tabak tamamdır 🫢🤭🤭
Ayazinannesiseyda Olimbonii haklısınız kahvaltı her türlü güzel patates zaten hazır almıştım direkt onu kizarticsm sigara böreği buzlukta var sarmistim menemen için domates sos yazdan kalma 😂 bunlar zaten cepte ekmek pizzayı da geceden hazırlarım ki sabah olunca tutusmayim dediğiniz gibi yeter de artar
Olimbonii Ayazinannesiseyda Aynen sofra dolacak kahvaltiliklarla birlikte ben hep ili tarafada ayni cesit koyuyorum kahvaltılıklari uzanamayan olur diye o şekilde dahada cok doluyor dolu dolu bi sofra oluyor 😇
Ayazinannesiseyda Merveeofs yumurta geçenlerde denedim gerçekten çok güzel oluyor haşladıktan sonra tereyağı eriyorum kekik pul biber tuz karıştırıp haşlanmış yumurtayı ortadan kesip azıcık çeviriyorum grrxekten lezzetli
Ayazinannesiseyda Olimbonii zaten bebelerden yenmeyrcek de bence 😂 geçen geldiklerinde zar zor yemiştim ikimizin ki aynı ayda gerçi biraz büyüdüler belki izin verirler bu sefer
Olimbonii Ayazinannesiseyda 1 tane ama 3 taneye bedel diyelim 😂 ve daha bebek yani 6 aylik ne kadar yaramaz olabilir diyebilirsiniz ama yok böyle bisey biyere gitmeye heves ediyorum gittigimde o kadar pişman oluyorumki keske evde otursaymisim diyorum 😂