bonjour_maman Kızlar kızım 29 aylık 2günğdr hasta ilk ateş çıktı sonradan burun akıntısı balgam hapşırma bunlarla beraber gözlerde çapaklanma ve yaşarma var normalmi böyle olması bilmdeğdim için soruyorm ve ilk defa başıma geldi bilenler yazsın lütfen 🙏
Profanne bonjour_maman vucut taki enfeksiyon bazen göze vurur hu yüzden capaklanma olur bu normal ama doktora gidip damla almanız gerekli Allah korusun göz sonucta enfeksiyon yayılabilir hastalığı bitince capaklanma da azalarak gecer korkmayın ama damlayı da alın kesin
bonjour_maman Profanne bu gün sağlık ocağı na götürdüm aslında doktora da söyledim önemsemdi yazmadı 🥺
Profanne bonjour_maman göz hastanesine gitsen daha iyi olur canım büyük ihtimalle antibiyotikli damla verir 3 günde düzelir
Ygtebr Bizimde aynı durum oldu doktor netira diye damla verdi ben ayrıca bayat çayı pamuğa batırıp gözlerine sürdüm 2 günde geçti