Ecoli zamanlamanız harika 🤩 bende doktorumuzun yönlendirmesi ile 4.ayda başlamıştım şuan 7 aylık rutinler de oturdu, uyku eğitimini de aldı🥳 4.ayda atağı, uyku gerilemesi, diş belirtileri biraz ağır geçiyor ancak pes etmeyin siz karar verip düzenli olarak yaptığınızda bebeğiniz de ne kadar küçük olursa olsun bu düzene alışıyor 🌸 bizim rutinimizden örnek vereyim mesela size siz kendinize nasıl uyarsa öyle rutin oluşturmalısınız. Biz her akşam saat 20:00’de rutinlere başlıyoruz. Sırasıyla; Beslenme, bez değişimi, masaj yağı ile küçük bir masaj, saç tarama, pijama giyme, vitaminler, sevdiği bir şarkıyı söyleme dans etme (uyku öncesi son kuduruşlar), babaya iyi geceler dileyip odaya geçme, uyku tulumu giyme, 2-3 dk kucakta öpücüklerle mayıştırma ve uyku arkadaşı ile birlikte beşiğine bırakma. Uyku müziği uykuya geçene kadar açık kalıyor. Bazen 5-10 dk da uykuya geçiyor bazen 1 saate yakın sürüyor uykuya geçmesi. Huysuzlanırsa pış pışlıyorum, ağlarsa kucağıma alıp sakinleştirir yatağına tekrar bırakıyorum. Şuan kendi kendine uykuya geçebiliyor.