Merhaba arkadaşlar, aranızda katlanır oyun halısı kullanan var mı. Kullanışlı oluyor mu. Bebeğim sürekli dönerken kendini atıyor, normal battaniye kullanıyordum ama çok toz oluyor birde tüylü olduğu için bebekler için iyi değil diyorlar. Kullanan varmı aranızda memnunmusunuz