Kızım 1 buçuk yaşında ve şu bir kaç haftadır olduğundan daha fazla duygusal oldu yani sebepsizce oyun oynatken birden ağlama krizleri başlıyor napıcağımı bilmiyorum sadece o an ona sarılıp yanındayım ağlamak istersen ağlayabilirsin gibi ikna edici teselli gibi sözler söylüyorum bir süre yani 20 dk en fazla sonra sakinleşiyor ama bu durum beni biraz ürküttü açıkçası sürekli tekrarlaması yaşayanlar varmı?