Herkes merhaba. 2 yaşında oğlum var yazdan bu yana yerde fayansların üstünde yatmayı huy edindi. Yazın sıcak oluyor diyip sorun etmedim ama kışın da yapıyo naptıysam bıraktıramadım uykuya dalınca alıyorum direk. Bazen bi kaç gün yapmıyor sonra yine yere gidiyor napıcağımı şaşırdım doktora da soramadım henüz bi müddet bırakıyor geri bi zaman sonra yine yatmak istiyor korkuyorum hasta olucak üşütecek diye parke falan olsa neyse dicem. Aranızda var mı çocuğu böyle olan bi akıl fikir verin bana