Bızde 2.ayından sonra meme reddı yasamıstık. sag gogsumu ıstıo solu ıstemıodu. Sonra tam tersı sagı ıstıo solu ıstemıodu 6.ayına kadar boyle ugrastım. Yada hıc emmek ıstemıodu. Sagı emerken pozısyon degıstırmedenn solu verıodum o sekılde emıodu yada uyku sersemıyle emıodu. Ogunlerı hatırladımda cok zorduu🥺 suan 23aylık olduk nasıl bıraktırcam dıe bunalımdayım.