queen_mom Anneler bebeklerinizin ilk sesli gülücüğü kaçıncı ayda oldu. Biz bugün 3 ay 21 günlüğüz birazönce sesli gülücükler saçtı şok oldum duygulandım ağladım 🥺
papatya_1125 3 ay 22 gunlukken azıcık gülmüştü 😊sonra 4 üncü ayin ortalarında tam gülmeye başladı. Aslında uykusunda hep kıkır kıkır gülerdi ben de sabirsizlanirdim ne zaman uyanıkken böyle gülecek diye
queen_mom papatya_1125 yaaa devamlı gulmicek yani ☺️ bende uyansın da gülsün diye bekliyorum bu sabah daha gülmedi 🌸