Ebruko özgül hanımı ben de takip ederim, çok da severim. Bizim durumumuzda benim herhangi bir şikayetim yoktu. Doktor kontrolüne gittiğimizde biz daha hiç sormadan muayene ederken bebeğin karnı gaz dolu memeden ayrılmıyor galiba dedi. Bunu yapmayın derhal yalancı memeye başlayalım dedi. Doktor bey istemiyordu biz de ısrarcı olmadık dedik ancak sürekli bir devir daim mide bağırsaklarda emmeyi saatle düzene koyalım ve emme refleksini yönetelim diye tavsiyede bulundu. Ben de haklı buluyorum artık. Ya emiyor ya pırt yapıyor asla kendi başına durmuyor ☺️