Ben o hatayı yaptım sakın siz yapmayın. Damlayı kestim 3 ay vermedim ek gıdadan alır sandım 9 ay kontrolünde kan aldılar ferritini 3 çıktı. Surup verdi doktorumuz çok aşırı düşük dedi. Sabah akşam içirmek için neler yapıyoruz ağlaya ağlaya ilaç veriyorum o kadar zor bir durumki anlatamam. 1 ay sonra bidaha kan verip yükselip yükselmediğine bakacaklar yükselmezse hematoloji doktoruna gönderecek orada araştırma yapılacak. Çocuğumun canı kaç defa yanacak. Büyüme ataklarında demire çok ihtiyaçları oluyormuş ve vücudundaki demiri tüketiyormuş dışardan takviye almazsa bu değer çok düşüp kan hastalıklarına sebep veriyormuş. Kabız olsaydıda verseydim bin tane ilaç deneseydim