Canım ben doğar doğmaz almıştım sadece oyuncak olarak oynuyor oyalıyor falan ama tutunup yürümek istemedi bizim ki ya koltukta falan yuruyor 9 bucuk aylık ve hep elimizden tutup yürümek istiyor bütün gün öyle geziyoruz evde ama ona tutunup ayakta duruyor yürümeye korkuyor bilmiyorjm kullanırsa iyi bisey ama bize bir artısı olmadı ama çok çok oyaladı