Ahadensar25 ayakta, yürüyerek, zıplayarak hafif hafif emzirmeye çalış. Meme grevi ya da meme reddi yaşıyo olabilirsiniz. Sen ne kadar sakin kalırsan o kadar kolay atlatırsınız pes etme yalnızca. Emmediği sürelerde de kucağına al sev okşa yavaş yavaş geçer inşallah 🙏🏽