kasabitimom Merhabalar 5 yaşında Bi oğlum var seneye anaokuluna vermeyi planlıyorum buca koopta yasioruz var mi bildiğiniz deneyimlediginiz devlet anaokulu? Yada yarı özel bağımsız anaokulu da olabilir buca da