2 yaşında çıldırmalık sendromda olan bir bebemle taşınacağız malesef kimse yok yardıma gelip yanımda olabilecek. Böyle pratik tüyolarınız varsa alırım sizden çok iyi olur gözüm korkuyor nasıl yapacağım nasıl yerleşeceğim yarın sabah taşınacağız bitiğim ama 💪🏻 olmam lazımmm 😏