Melikekader1 ben kendim verdim eğitimi. su an atak ve diş çıkarma dönemindeyiz. O yüzden birlikte meme de yatıyoruz. Kendi kendine uyumayı öğretmek demek onu yalnız bırakmak, ihtiyacı olduğunda yanında olmamak demek değil önce bunu belirtmek isterim diğer arkadaşlara da. Sonuçta onlar da bir birey. Nasıl kendi kendine yemeği öğretiyorsak uyumayı da öğretmemiz lazım.
Nasıl eğitim verdin derseniz de
Bebeğinize rutin oluşturun masaj pijama kitap ve yatağa yatırma bizim ki. Bunları yaptıktan sonra beşiğine yatıyorum öpüyorum ve gözükmeden kapıda bekliyorum, eğer ağlarsa hemen odaya girip kucağıma alıyorum oda da salınıyorum, sakinleşince geri yatağına bırakıyorum. Bunu uyuyana kadar sabırla tekrarlıyorum. Biraz zaman geçince bebeğiniz de alışıp kolay uykuya dalıyor zaten 🙏🏻