kızlar iyi geceler sorunum şu ki bebeğim 15 aylık ve yine dişi çıkıyor gündüz uykusu yok ve bu süreç çok yorucu bayadır gündüz uyumuyordu bugün uyudu çok sevinmiştim fakat gece uykusuna geçireceğim zaman uyumadı bi türlü .. gündüz 3 de uyudu mesela dörtte kalktı emdi geri uyudu ve 5 buçuğa doğru kalktı yani gündüz geç uyuduğu İçin mi böyle oluyor akşamları en geç onda giderdik uyumaya bu saat oldu uyumadı direniyor sabahları da 9:30 gibi kalkıyor
Şunu yap diyebileceğiniz bişey var mı acaba