Bugün bir mağazadan senet ile kahve makinesi aldım. 1 saat sonra vazgeçtiğimi söyledim çünkü Trendyolda aynı marka model 1300 TL daha ucuz. Aradığım kişi mırın kırın yaptı fatura kestim merkezle görüşmem lazım falan dedi ama ben 7 gün içinde cayma hakkım olduğunu biliyorum. Tecrübeyle yaşamış olan veya bilgisi olan var mı ürünü kesinlikle satın almayacağım zaten kutusuyla verdikleri gibi duruyor şuan. Gerekirse şikayet ederim sadece karşılarında net konuşmak ve onlara geri almama lüksünü tanımamak için ne demeliyim bilen var mı?