Canım öncelikle geçmiş olsun 🌸 Bende bi ay oldu doğum yapalı. Bebekler başta tutmakta zorluk çeker. Bide çabuk yoruldukları için çabuk bırakırlar. Sen elinden geldiğince çabala biraz sabır gerektirir ama 1 hafta 10 gündür en fazla. Sonrasında emme gücü de artar, memeyi cabukta kavrar hiç merak etme.