Oykum___123 GBK bence bu dedıgınız bebekten bebege göre degısır ben dogumundan berı aptamıl kullanıyorum kabızlık gaz yaşamadım
Bebekim06 GBK elimde Aptamil olduğu için mama degstrmek istedim Bebelac diye dusunuyorm teşekkür ederim 🙃 başka ne mama olablr