Bebeğim 5 buçuk aylık normal saatinden yarım saat önce uyuttum az önce inlemeye başladı arkasından derin derin nefes almaya başladı biraz kucağıma aldım emzirdim şimdi iyi gibi aynı uyumaya devam ediyor. İnternette solunum sıkıntısı falan yazıyor doğru mudur acaba? Ateşi yok hasta falanda değildi ama başına gelen var mı acaba?