Barlas_mom 1 yaşında oğlum diliyle atmayı öğrenmiş ne yedirsem diliyle atıyor geri hiç bir şey yemiyor mama içmek istiyor sadece 🤦🏻♀️ napıcam bilmiyorum önceden böyle değildi 2 hafta olacak düzelmiyor hergün aynı şey geçici birşey mi normal mi sizlerin nasıl öneri verin ne yapmam lazım
F-Duru26 Barlas_mom 9 buçuk aylığız bizde 1 haftadır ağzımızdan çıkarıp elimize alıyoruz. Masaya kokuyor sonra eliyle alıp yiyor. Çoğunlukla yemediği sevmediği zamanlar yapıyor
Dlrblt Barlas_mom benimde oğlum 1 yaşında bizde de aynı durum var bazen mecburi Kukuli fln açıyorum dalınca atmiyo ağzından birazda olsa yiyo🤷asi ya götürünce kilo vermiş dedi hatta ebesi 🤦
KeremikoMoM_ Barlas_mom 11 aylık bebeğim uzun zamandır aynı maalesef. O kadar yoruluyorum ki yemek yedirirken. Önüne koyunca kendisi daha güzel yiyor ama bazı şeyleri benim yedirmem gerekiyor. Ne zaman geçecek bilmiyorum çok yorucu bir süreç. Sanki yemek kontrolü ben de istersem yerim mesajı vermeye çalışıyor ve zevk alıyor diliyle ittikçe 😁
Barlas_mom F-Duru26 bizimki normalde yediği herşeye yapıyor Şuan hiç birşey yemek istemiyor ben pütürlüyü de geçtim artık taneli yediriyordum düşünün Şuan diliyle yitip atıyor hemen 🤦🏻♀️ baktım dişte yok
Barlas_mom Dlrblt kaç kilo doğdu Şuan kaç kilo 🥺 kiloya takılmıyorum gerçi hiç katı yemiyor yemek istemiyor bu süre geçer diye düşündüm geçmiyor 2 hafta olacak sabırla bekledim olmadı
Dlrblt Barlas_mom 3 kilo doğdu 13 aylık 8 buçuk kilo üç ay önceki kontrolde 9 bucukmus..valla benimki doğduğunda da normalde bebeler ilk aylar bir kilo alır benim hep 300 400 Gr aliyodu ..doktor ilaç verdi mama fln başlattı almiyodu yine de ek gıda dediler yine almadı hele ki dediğiniz gibi ağızdan atmayı öğrenince hiç yemiyo zorla yedirmeye calisiyorum
Barlas_mom Dlrblt Benim oğlum mama içiyor onun kilosu var anne sütü hiç almadı oda 3 kg doğdu ama Şuan 12 kg benim derdim kilosu değil mamayı bıraksak eminim kilo verir ek gıda hiç yemiyor ek gıda yesin istiyorum
nmeltem Geçecek. Benimki de önce diliyle çıkarıyordu, sonra eline alıp atmaya başladı, hatta kafama felan atıyordu. Kendisinin yemesi için önüne koyun, ilgisini çekmesini sağlayın (şekilleriyle, renkli makarna vb gibi) yavaş yavaş alışıyor.
Dlrblt Barlas_mom aynen mamayı bırakırsanız verir ek gıda da almiyosa..zor ya bı bebek ek gıda da skinti çıkarınca hep öyle devam ediyo eşim bı ilaç bulmuş vitamin tarzı eczacı demiş iştah aciyo da bakalım arastirip bakcaz
Barlas_mom Dlrblt Evet mama kilosu tamamen Şuan yürümüyor da sadece emekliyor. Benim ek gıda bir şekilde yedirmem lazım her yolu deniyorum neler hazırlıyorum diliyle yitip tükürüyor
Dlrblt Barlas_mom zor valla yemese yemiyo birde benim oğlum önüne koyduğumda kendi yer diye tutuyo mama sandalyesinden yere atiyo😀benimki yuruyo 11aylikken yürümeye başladı
Barlas_mom KeremikoMoM_ önüne koyduklarımı da yemiyor mama sandalyesinden aşağı atıyor benim yedirdiklerimi de yemiyor 🤦🏻♀️
Barlas_mom Dlrblt Benimki de önüne koydukları mı mama sandalyesinden aşağı atıyor asla ağzına götürmüyor bir de düşüşünü izliyor 🤦🏻♀️
KeremikoMoM_ Barlas_mom bizim de bir yiyorsa beş kere aşağı atıyor. Yemek yedikten sonra yerler üst baş her şey batıyor. Hoşuna gidiyor atmak ağzından çıkarmak. İnşallah geçici bir süreçtir