Papatya39 Rumeysaerva sırf bebek arabasından dolayı ben dısarı çıkmıyorum bıktım çok ağır sök tak çok uzun 🥲 bende bugün e bebekten hamilton baktım
Rumeysaerva Papatya39 bende aynıyım valla oğlum dışarıya çıkmak istiyor ama gündüz tek olunca arabayı cıkarmak işkence gibi oldugu için çıkamıyorum mecbur kalmadıkça
Papatya39 Nisaaabbk elelenin kabin boy arabasını bilmiyordum çok teşekkür ederim bende bakacağım mutlaka
Pinaarcet Maxi cosi lara2 indirimde yakalarsanız 4 5 bin arasına kadar düşebiliyor fiyatı. Travelden sonra inanılmaz bir rahatlık tavsiye ederim
bezelyeninannesi Papatya39 yaa biz alalı baya oldu. Bence indirim takip edin e bebekte, babymall de indirime giriyor
Papatya39 bezelyeninannesi gecen sene travel sistemi alacağıma keske bunlara baksaydım ama tecrübesizlik işte
Papatya39 Deletedmom_110 dün e bebekteydim bu modeli görmemişim fiyatıda cok uygunmuş gercekten. Katlandığı zaman tahmini olarak ne kadar yer kaplıyordur peki? Memlekete giderken bagaj cok buyuk sorun oluyorda 😅
Papatya39 Menis123 dün bütün arabalara baktığımı düşünmüştüm ama hiç görmediklerim varmış fiyatıda gayet uygun çok sağolun ☺️☺️
Papatya39 sessizkuzucuk dün avmye gittik herkeste hamilton r1 vardı. E bebekte fiyatı cok yuksek ama internette gayet uyguna varmış… Sanırım tercihimiz hamilton olacak 1-2 model daha okudum yukarıda onlardan birini sececeğiz cok sağolun ☺️
Beybisibeybisi Papatya39 elele kullaniyorum arkasi tam dik olmuyor tek sorun bu hafif kolay katlanip açılıyor kumas kalitesi guzel beni uzmedi yollarda takilmiyor asiri birsey yoksa tek sorun tam dik olmamasi ama o sanirim kabinlerde hep var fiyati da makuldu
Papatya39 Beybisibeybisi evet bunu okudum bir iki yerde sırtına yastık koyup kullananlar varmış ama dediğiniz gibi coğu aynıymış ☺️