Benim de kızım 1 ay koynumda uyudu(diken üstünde uyuyordum) yerine yatırınca uyanıyodu. Zamanla yanımda yatırdım (dikkatli olmanız lazım) sonra da anneyanına koydum. Ama bu dediklerim hepsi 3 ayda oldu. Ben de yok hu çocuk hep böyle uyucak böyle uyumaya alışmam lazım diyodum ama oldu. Ben de yüksek tansiyon sorunu yaşadım, doğumdan sonra da takip edin dediler, aklınızda bulunsun🥰 rabbim sağlıkla büyütmeyi nasip etsin