Annelojist öncelikle geçmiş olsun Allah birdaha yaşatmasın bende.kayserideyim depremi hayatımda hiç yasamadigim kadar işaretli hissettim sizi düşünemiyorum psikolojik olarak hiç iyi değilim her an gözüm avizede
Bu sebepten dolayı kızımı ayiramiyorum korkuyorum üç kişi yatiyoruz kızımın yatağını bizim bazamizin yanına yere koydum yanına da kendime yatak yaptım ağlayınca inip emzirip geri yatağıma cikiyorum bazanda yanında uyuyakaliyorum kızım ,11 aylık ve büyük ihtimalle uzunnnn bir süre yanımdan ayiramam 7 yaşına kadar büyük ihtimalle çünkü yaşadıklarımız hiç kolay değildi biz böyle şiddetli hissettiysek Allah yardımcınız olsun bizim evimiz bile az hasarlı kayıtli