Mrctttt Hanımlar merhaba. 3 gündür vajinal enfeksiyon için fitil kullanıyorum. Bügün adetim geldi kullanmamda Bi problem olur mu yoksa keseyim mi sizce napmalıyım
tekbasimabakiyorum Akıntı azalınca son günlere doğru tekrar kullanın derim şu an akıntı ile çıkar içinden