CaglaMenessa Pazartesi günü yapmayı düşünüyorum sizler nasıl yaptınız tarif verir misiniz, bizde sade buğday kaynatılıp üzerine haşhaş dökülür, içine kuruyemiş kuru meyve koyanları gördüm internette sizde nasıl ?
melegim71 CaglaMenessa canim once bugday al kahverengi renkli olandan olur onu gecen ıslat nohut koymsk istersen nohut koy onuds islat koyacaksan dsha sonra sabahtan bugdayiini nohutunu koy kaynat icini biz bu eekil yapiyoruz bugday nohut ama seevis ederken tabaklara karabiber kirmizibiber tuz seker ceviz limon istegr bagli koyuyolsr kendilero bence o tarz seyler koyma tuzlu yiyen seven olabilir yani lyle hayirli disleri olsun insallah