Anneler cidden o kadar morele ihtiyacım var ki .Linçleyecek olan vs varsa hiç yazmasın öncelikle.
Kızım 1.5 yaşında ben hasta oldum eşime geçti ordan çocuk oldu.Bizlerin hastalığı tamamda onlar hasta oldu mu hiç bir moralim kalmıyor bide benim yüzümden oldu.yazık çocuğum öksürüyor kıyamıyorum çok üzülüyorum elimden birşey gelmiyor ilaçlarından bitkisel birşeyler vermekten başka.Sizler nasıl baş ediyorsunuz
Ne olur kızıma dua edin teyzeleri bir an önce iyileşsin 🙏🙏😢