Arzuirmakk Merhaba anneler benim bebeğim 4ay 10 günlük sürekli ağlıyor artık sütüm de azaldı 5 10 dk emdikten sonra bebeğim ağlamaya başlıyor ne yapacağımı bilmiyorum lütfen yardımcı olursanız sevinirim sürekli ağlıyor susturamıyorum