Yemin ediyorum bir tane doğru düzgün kargo şirketi yok memlekette… geçenlerde telefon hoparlörde kargocuyla konuşuyorum karışıklıklı evet hayır tamam eve bırakın diye sert sert eşim şok olmuş bizi dinliyor “düşmanındı herhalde” dedi 😁😁 adamla birbirimizden nefret ettik o seviyeye geldik ama mecbur bizim bölgeye o bakıyor 🤷🏻♀️ birbirini sevmeyen ama mecbur beraber çalışan iş arkadaşıyız resmen 🤷🏻♀️ Aras Kargo yurtiçi mng… ulaşabilsem ptt kargoyla da kavga edecem de o zaten Allahım sen yardım et boyutunda 🤷🏻♀️ aman içimi boşalttım 😁😁 rahatladım umarım mükemmel bir firma çıkar sıfır sorunla karşılaşırız 🤲🏻😁