ArasEzgi ben anneliğe alıştım ilk çocuğum 27 günlük olduk çok şükür 🙏🏻 hatta evde tek kalıp çocuğumla tek ben kalmak onunla ilgilenmek istiyorum sadece gaz problemimiz var o konu da kendimi bazen yetersiz hissediyorum ama diğer türlü ben çok çabuk adapte oldum 🙏🏻ama duygusallık tavan bir de eşim Suriye de görevdeydi hamileliğimin 4. Ayından itibaren yanımda olamadı anneme geldim ben doğumdan 2 gün önce geldi 15-20 gün kaldı sağolsun çok yardımcı oldu geceleri uyuyayım diye o uykusuz kaldı dün gitti ve o gittiğinden beri her şeye ağlıyorum bu gün doktor kontrolüne gittik mesela aile gördüm başladım ağlamaya annem noldu diyor diyorum daha dün bebeğimizin kontrolüne beraber gelmiştik vs diye Allah sonumuzu hayır etsin kızlar 🙏🏻 insallah üzerimden şu duygusallığı atabilirim yoksa psikolojim iyice bozulcak 😢