bebeklerim2 Kızlar ikizlerime tuvalet eğitimi verdim 1 ay oluyor nerdeyse ama hala geceleri çiş tutamıyorlar veya çiş için kalkmıyorlar ben kaldırıyorum. Bu süreç nasıl ilerleyecek tecrübeli anneler yazabilir mi???
egeninanns bebeklerim2 ben 18 aylıkken verdim eğitimi gece kendim takip ettim kıvranmaya başlayınca kaldırdım sonra kendisi kalkmaya alıştı şu an 28 aylık bazen gece hiç kalkmıyor çişe
bebeklerim2 egeninanns genelde 12 gibi kaldırıyorum yapıyorlar ama kaldırmadığın zaman üstlerine yapıyorlar henüz alışamadılar 🙁
egeninanns fatma_6141 bizce de erkendi ama tamamen kendi kararıydı . Bez bağlatmak istemedi tuvalete yapacağım dedi bizde ona uyduk 4 günde gece gündüz tamamen öğrendi . Çok kolay oldu bizim için
fatma_6141 egeninanns mahsallah inş bizdede oyle olur bide yeme sorunu hic yasadınızmı benim ilk cocugumda ondan soruyorum
egeninanns tatlibiranneo başta çok açıldı . Sonra klozeti yanımıza aldım . Hiç ışık açmadan hemen kaldırıp oturtuyorum . Oturduğunda kafasını omzuma yaslıyorum bu şekilde açılmıyordu . Şimdi daha rahatız bazen hala dağılıyor uykusu ama genel anlamda bi sorun yaşamıyorum
egeninanns fatma_6141 yok çok şükür hiç yaşamadım . Zaten blw başladım oldum olası hiç ben yedirmedim hep kendisi yedi . Hasta oldu mu 1 2 gün iştahı olmaz bende asla ısrar etmem . Sonra zaten kendine gelir . Hatta nazar etmiyim ama bi insan ebatında yemek yiyor normalde