3 yasinda kizim var. Cok SIkilgan hemen bunaliyor herseyden. Tv bakmayi sevmiyor ilgisini cekmiyor. Oyuncaklariyla oynuyor ama en az 5-6 dk ben oynardam 10 dk. Krese gidiyor memnunumda. Ama bir oyunu bitirmeden digerine geciyor. Boyamayi seviyor beraber yapiyoruz. Ama oturarak oynamayi sevmiyo hep ordan oraya gezmeyi seviyor bebek arabasiyla. Cok yoruldum bu son dönemde. Tv baksin etsin demiyorum ama ilgisini dahi cekmiyor. Herseye aglamiyor, arada bir inatlasiyor yemek secme derdimiz yok, yere kendini atmisligida yok. Bazen tutturuyor. Wc geldimi gider yapar gelir. Ama tek derdim pire gibi olmadi durmadan konusuyor kosturuyor. Sizin cocuklarinizda aktiv mi böyle? Cocuk dr normal dedi