Daha oncede post acmistim gormeyenler varsa gorsun diye aciyorum tekrarar.lc waikikide hafta 2 gun calisiyorum maas sigorta yemek ve primimiz var.bayram doneminde destek eleman aliyorlar sonra ihtiyac varsa kadroya geciriyorlar evli cocuklular icin muthis bir iş.maas asgarinucret üzerinden veriliyo tek tek maasin ne kadar primin ne kadar diye sormayin genel bilgi veriyorum 7.5 saat gunluk calisma saati.ramazan ayinda bayram destegi icin alim oluyor takip edin magazalara gidip sorun🌸 ben gecen yil 2 bayramda gittim ihtiyac olmadii icin almadilar 4 ay sonra aldilar lise mezunu sarti var ve sinavla aliyorlar 2 sinav genel yetenek ve kişilik sınavi