[silindi] BSG2308 biz de aynıyız hapşırık burun akıntısı ve göz yaşarması var sadece ben hiçbir şey yapmıyorum ilaç vs sadece ateşi ve öksürüğü takip ediyorum bugün 3. Gün baya azaldı
pskcmryhn BSG2308 Aynı durumdayız, uykusu çok bölünüyor :( Serum fizyolojik damlatıp çekiyorum ama pek bir şey çıkmıyor. 2 damla cold mix damlatıyorum yatağına, işe yarıyor mu bilemiyorum. Çözüm buldunuz mu başka?
[silindi] BSG2308 serum fizyolojikle açıyoruz ve sık sık çekiyorum mukusları uyurken sıkıntı yaşamadı o yüzden
BSG2308 pskcmryhn ben dün aldım cold mix dün çok rahat uyudu çok şükür 🤲 bide burnunu çekiyorum yemekten önce uyumadan önce bugün bira daha iyi