Oğlum 9 aylık oldu bi kaç gündür tekrar emerek uyumaya başladı.. gün içinde de çok fazla memeye düştü..aylar önce bitirmiştik bu emerek uyutma mevzusunu..noldu şimdi? gece de uyanıp emmek istiyo 2 kere.. hç uyanmazdı gece..uyandığımıza göre emse içim yanmayacak 3 kere çekemeden uyuyo tekrar.. napıcam nasıl vazgeçirebilirim çok ağlıyo memeden bırakınca uykuya dalmadan..