AselLina1 oncelikle kolay gelsin 😊 isin sizde bittigini unutmayin sabırlı ve kararli olun mutlaka asla meme vermeyin gece boyu evet kesinlikle aglayacak ama cok normal bilmedigi bir sekilde uyumaya calisacagi icin o da neden simdi boyle yapiyor annem deyip bir karmasaya dusecek ve bunu aglayarak ifade edecek, bu noktada tutumunuzdan vazgecmeyin. Bu gece belki uyanip 3 saat uyanik kalacak buna hazirlikli olun ama 3 gun icinde rayina oturur hatta cok tutarli olursaniz yarin aksam bile farki gorursunuz. Ama gun iclerinde de asla meme vererek uyutmuyoruz cunku bu sefer soyle olur e sabah meme vererek uyuttu simdi neden uyutmuyor diye yine aglar gece, o yuzden gunduz uykulari da memesiz olmali artik. Gece aglarsa gelelim ne yapacaginiza bir seye alistirayim derken farkli bir aliskanlik kazandirmamaya dikkat edin, gece isik yakmak, oyun oynamak, sallamak vs bunlari yapmayın. Bu surece alisana kadar uyandiginda isik acmadan, goz temasi cok kurmadan bol bol sevin, sivazlayin, senin yanindayim, seni cok seviyorum gibi sessizce konusun. Belki rahatlatici bir muzik olabilir, cok zorda kalirsaniz su teklif edebilirsiniz bu sekilde gecirmeye calisin geceyi. Bu surecte gun icindeki uyku saatlerine cok onem vermeyin belki gece uykusuz kalacagi icin gun icinde erken uyumak istiyor olabilir musade edin uyusun zaten alistikca sizde cok uzatmadan tekrar uyku duzenini yerine oturtun. Bu arada 4-5 gun kadar agladiginda bu sivazlama sevme islemini hep yapin ama bir yerden sonra konusmayi da kesiyoruz cunku tum bunlar uykuyu acan seyler, iletisimdeyizi vermemeliyiz ki daha cabuk adapte olsun. Besikte yapacaksaniz yine besigin yanina sandalye cekip bol bol sevme oksama seklinde ilerliyoruz, yatagin icinde yatmadi diye mudahale etmiyoruz birakin kendisi ayakta durmak istiyorsa dursun, bir yerden sonra uyku bastirinca yatisa geciyorlar. Sonuc itibariyle siz yanindasiniz, kendi evinde, kendi odasinda hic korkacak bir sey yok. Bir de mumkunse odaya cok fazla kisi girip uykusunu acmayin uyandiginda siz yapacaksaniz siz devam ettirin ki yine aa bu odaya birileri doldu ben aglayinca demek ki uyumasam da olur seklinde bir cagrisim olusturmasin. Unutmayin en onemlisi sizin SABIR VE KARARLILIGINIZ, sadece cok az sabir😊