Tirtil35 benimki sadece şu sıralar memede vakti uzun geciriyor :) ama disa karsi gayet ılımlı. Birde sürekli ufak yürüyüşler yapıyoruz biz . Orda bak abi, bak abla , dede , nene vs. Tanımlamaya çalışıyorum. Ilkkez gördüğü kişiler arkadaşlarımız vs sevmeye çalışırsa çekiniyor, yoksa karşılarına geçip göz teması kullanıyor:)