Senin yine iyiymiş ben sezeryandan sonra ilk gazımı 3 gün sonra çıkardım halimi düşün😃 gaz çıkartamadığım için hastaneden çıkışımı 3. Gün verdiler. Kaç kere lavman yapildı kaç kere wc ye çıkabileyim diye ilaçlar verildi. Artık gazdan sağ omzumun ağrısından ağlıyordum omzuma vurmuştu ağrı kaburgalarım batıyordu nefes alamıyodum sezeryan acısından değil gaz sancısından çok ağladım🥲 2.lavmandan sonra gazda çıktı büyük wc ye de çıkabildim.