kimdemis Sema4444 Bebeginiz hayirli olsun, evet zamanla geciyor hatta kese yaparsanız daha kolay gececektir.Tecrubeyle sabit 😊
Papatyam__ queen_mom ya valla bilmiyorum görümcemin kızı 3 yaşına girecek hala duruyor onunki. Doktora soracaktım unuttum bilen varsa söylesin lütfen 🥺
Bebetonunannesi16 Sema4444 5.aydayım geçti canım merak etme daha yeni anne oldun tadını çıkart bunları düşünme ve korseyle bişeyle bağla göbeğini ben bağlamadım pişmanım 💞
milav Sema4444 yavaş yavaş geçiyor 3 ay oldu benim şuan çok silik r şekilde var ama o da gider sanırım