lceLady İlk kez şeker katıcam birde böyle deneyeyim bakalım tadı nasıl olacak ama nasıl yapılıyor fikrim yok. Yapan varsa söylerse sevinirim :) teşekkürler
Belinaytuana lceLady bende bir defa denedim ama sevmedik biraz atmıştım oysaki ama yoğurt tadı asla yoktu danone ler varya ona benziyordu😆
ahkalbimm lceLady kendiniz için mi mayalayacaksınız? Annem yapar bazen maya yoğurdu ekşiyse çok azda şeker katıp mayalar güzel olur tadı da
MinikKoalam11 lceLady bn arada atıyorum iki,üç yemek kaşığı mayasının içine 1 çay kaşığı şeker atıyorum öyle mayalıyorum şeker atılınca ekşimesi daha uzun sürer diyorlar ondan yapıyorum bnde
Metehan_Selcan Şeker yerine muz , elma , doğal yapılmış bebe bisküvisi koysan yemez mi ben öyle yediriyorum
gecekusum Ben yaparken kaşığın ucuyla şeker atıyorum annem öyle öğretmişti çok uzun süre ekşimeden duruyor çokta güzel oluyor herkes çok beğeniyor