2021eylul merhaba yorgun ve güzel anneler . 2.5 yasinda kizim var b12 değerimiz 1192 cikti boyle durumla karsilasan var mi ? Endişeliyim doktora yazdim da görmedi duramadim sizlerle konusmak istedim 😓😓