Aasss ben de aynı şeyleri düşündüm hayatım bir daha eskisi gibi olamayacak diye çok üzüldüm ama büyüdükçe alıştım şuan 6 aylık heryere onunla gidiyorum işi gücü saldım fırsat buldukça yapıyorum eskisi gibi bal dök yala değil. Kendime bakamıyorum eskisi kadar ama herşeye değer değil mi 🥰 boşverin tadını çıkarın zamanla inanılmaz bir güç geliyor heryere herşeye yetişiyorsunuz