Defnesma Bebegim 2 gün önce normal doğumla kucağıma aldım. Doğduğu günden beri iki gözünün akında kanlı kısımlar var. Sizlerde oldu mu?
Zeynepsametaras Defnesma Evet canım bizimde öyleydi göz kenarlarında kırmızılık vardı doktora sormuştum zamanla gecicek demişti cok şükür gecti .
Trkmn16 Evet rahat olun bende normal doğum ile bebeğimi kucağıma almıştım doktor normal doğumlarda bebekte kendisi dünyaya gelmek için çabaladığından olabiliyor demişti bir süre sonra geçti ☺️☺️