yazgulu123 bu desteği birbirimizle yapabiliriz bence birimiz pes edecekken diğerimiz kaldırarak. Bebeğim iki sene uyumadı çok ağladım çok şikayet ettim belki kendi içimde ama hepsi geçti bu da geçecek inanın yeter ki kendi hayatınızdan kendi hayallerinizden vazgeçmeyin. Elimizde her zaman bir güç olmalı öyle bir hayatta yaşıyoruz ki asla yarınımızı göremiyoruz hiçbir şeye sırtımızı dayamamak kendimize yaslanmak lazım. ☺️❤️