Bazı kaynaklarda 6-9 aylık bebeklerde yüzde 30 ek gıda yüzde 70 anne sütü(veya formül mama) ile beslenilmelidir diyor bazılarında ise oranlar tam tersi bu postta ek gıda ile ilgili doğru bilinen yanlısları yanlıs bilinen dogruları yazar mısınız bizim gibi ek gıdaya yeni başlayacaklara bilgilendirme olsun