YaseminAren Balbebeginannesiiii ben de sekıle aynı durumdayım 13 yıllık epey var arabamız kapıya duruyor daha kapısını acamadım ve hergun 35 km yol gıdıyorum ıse arabayla yarım saatte gıtmek varken 1 saat 15 dk sürünüyorum
Balbebeginannesiiii YaseminAren evet bide o var ise baslicm yakinda araba kapida durur bn yolu uzatirim