Colahusu benim bebeğimde 6,5 aylık ek gıdayı ara öğün gibi veriyorum şuan kendiside zaten anne sütünü daha çok istiyor maşallah yemesi güzel ama illaki o sütü içecek doktorumda zaten günde 3 kere ara öğün tüketiyomuş gibi başla dedi sabah bizimle kahvaltı yapıyor ama anne sütünüde alıyor öğlen ne yemek yaptıysam o akşama doğru yoğurtla meyve veriyorum bazen aynı yemeği veriyorum hergün taze yapmaya çalışıyorum ama gün sonunda emiyor ve uyuyor gecede emmeye kalkıyor şuanlık rutinimiz böyle